• (iOS) Join \u0026 Strike bezgalīga izturība uzlauzt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Join \u0026 Strike ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Join \u0026 Strike IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bezgalīga izturība uzlauzt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Join \u0026 Strike 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man ļoti patīk šī spēle, taču ir dažas problēmas, piemēram, šī spēle tik ļoti karājas, kad spēlējat šo spēli, kad man ir garlaicīgi spēlēt šo spēli, es jutos ļoti jauki spēlēt šo spēli, un, ja man bija garlaicīgi, tad pēc spēlēšanas šī spēle es vispār neesmu dēlis, bet ir dažas problēmas, ka spēles grafika nav laba un šī spēle tik ļoti karājas, un es šai spēlei piešķiršu 3 zvaigznes, tā nav pārāk laba, bet patīkama maziem bērniem un kad jums ir garlaicīgi jūs varat spēlēt šo spēli, tas jums paies garām

    Es esmu samierinājusies ar pārāk daudzām reklāmām šajā spēlē tikai tāpēc, ka man tā patīk........ bet reklāmu rādīšana spēles vidū man ir nē. Kad spēlējot jau esat pārņemts spriedzē, jūs pēkšņi atnesat sludinājumus? Lai cik man tas patīk, es to izdzēšu

    Join & Strike მძაფრსიუჟეტიანი cait

    Spēle ir jautra, bet pārāk daudz reklāmu. Apnicis em. Atinstalēts

    Tik brīnišķīgs un vienkāršs

    Es tiešām vēlētos šai spēlei piešķirt 0 zvaigznes, jo tās reklāmā teikts, ka tajā burtiski nav reklāmu, bet pirmā lieta, ko redzu, kad pabeidzu līmeni, ir reklāma. Spēles reklāma ir ļoti slikta, tāpēc es nevienam neieteiktu šo spēli, jo tā cilvēkiem meloja

    Jūs melojāt par reklāmām, un tā ir diezgan garlaicīga spēle

    PĀRĀK DAUDZ PIEVIENOT

    Jauki un jautri, bet pēc kāda laika kļūst garlaicīgi

    Tas ir diezgan jautri, ja jūs spējat tikt galā ar REKLĀMĀM IK KATRAM 5 FREAKIN SEKUNDĒM!!!

    Jūsu reklāma, ko es saņēmu vienā no savām spēlēm, teica, ka šai spēlei nav reklāmu, tad es saņemu reklāmu, jo es spēlēju jūs, ārprātīgos meļus

    Šīs spēles reklāmā burtiski ir rakstīts "šajā spēlē nav reklāmu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :