• (Android/iOS) Deep Town: Idle Mining Tycoon juksekoder øke alle

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ juksekoder øke alle ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Gg

    Totalt sett er det et greit spill, men kobber- og kobberstangene forstyrrer fremgangen min. Jeg trenger bare Copper for å oppgradere, men det forsvinner stadig eller blir til Copper Bars.

    Jeg liker det, men sjefen slåss hvis du legger som robot ting jeg legger dem jeg vet om de døde umiddelbart, men hvis du bruker en frysetroll, stopper sjefen og jeg legger drillen min gutta og de dør sjefen fryser, men på en eller annen måte dreper de robotene skal det skje? Vennligst fiks

    Bra spill. Har for øyeblikket en merkelig feil som involverer grønne pikselerte blokker rundt noen av animasjonene. Påvirker ikke spillet annet enn å være irriterende. Jeg har prøvd både medium og høye grafikkinnstillinger og avinstallere og installere spillet på nytt uten hell. Jeg kjører spillet på en galaxy s9+ med 6 gb minne og 64 gb lagring. (Opplever ikke grafikkproblemer med noen andre spill.) Merkelig nok kjører spillet jevnt uten feil på min gamle galaxy s7.

    Det er et veldig bra gravespill.

    Wrestling Revolution Olahraga ldpd

    Deep Town: Idle Mining Tycoon रणनीति axkk

    Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategie ofl

    Det er et anstendig inaktivt spill, men tidtakerne favoriserer bots/skript og 3-6 timers konstante innsjekkinger, sammen med 24 - 48 timer lange oppgraderinger. Det er låste oppgraderinger med loot-bokser og stableutfordringer som vil ta uker/måneder, dvs. 1k/3k/5k/7k craftables som trenger 30min hver. Gratisspillet er et tidsforløp, å øke eller betale for freemium er bortkastet, ettersom belønningen er... Lengre utfordringer og lengre grinds. Som et super uformelt spill, må du bare ta de beste valgene for tid og underholdning.

    Kjære utvikler. Jeg sender deg denne kommentaren for å foreslå et tillegg av en ny funksjon. Denne nye funksjonen vil være et prestisjesystem, som skjer når du når jeg vet ikke 500 nivåer. Måten det vil fungere på er: hver gang du gjør det, vil du få en flerdimensjonal materiekule (eller hvem du vil kalle den) som vil øke inntekten til hver malm, perle og kanskje til og med produkter med 50 %, og gi øksenummer på smaragder (hva selv de grønne edelstenene er). Dette kan være nyttig for sluttspillet.

    Dette spillet er kjempebra. Pengesystemet er litt dyrt når du kommer til å oppgradere over nivå 250, så kanskje få gjenstanders salgspris til å gå opp og ned som en aksjekurs ville gjøre spillet enda bedre

    De ber alle rate spillet etter en har spilt i 10 min. ganske strategisk, for da har du ikke begynt å hate de jævla timerene som er viruset i alle mobilspill, til beinet enda. Bortkastet tid. klassisk betale for å vinne.

    Flere dårlige designelementer: en superdyr bygning (atomkraftverk) uten formål. Senere bygningsoppgraderinger krever store mengder sjeldne ressurser for relativt mindre fordeler (vanntårn, drivhus, kjemibygg, solcelleanlegg). Men spillerne finner ut av disse manglene først etter at de har kastet bort ressursene sine på å bygge dem. Spillutviklere er usikre på å gjøre endringer basert på denne tilbakemeldingen, til tross for at de legger ut regelmessige oppdateringer.

    Det er bra så lenge at det ikke blir annonser

    Jeg liker det, men av en eller annen grunn lar det meg ikke samle inn annonsene for asteroidene jeg skal få 230 millioner per annonse, men det gir meg ingenting jeg klikker på den og den fryser og jeg kan knapt bytte fra mineshaft til mineshaft og ingen knapper fungerer jeg må lukke ut av den og gå inn igjen hver gang den gjør det.

    opplever fortsatt en feil som ikke viser hud for noe når jeg starter opp appen (når det er lenge nok til at de doble ressursene dukker opp). og jeg må fortsatt starte appen på nytt for å få HUD til å vises. også når jeg sender en melding i guild, forsvinner ikke navigasjonsknappene på nederste knapper helt, noe som gjør gruvedrift veldig vanskelig.

    Topp

    Det var et bra spill helt til jeg prøvde å kjøpe edelstener. Jeg betalte $20,00 for 1000 edelstener og mottok aldri edelstenene. Jeg kontaktet support-e-posten og fikk aldri svar. Skrev en rapport om spillet og ble bedt om å kontakte support-e-posten. Jeg gjorde det og fikk ikke noe svar igjen. Verdiløst støtteteam. Kjøp aldri noe. De vil lure deg for hver cent du bruker.

    Så gøy ville bare fortelle om det er noen gratis edelstensoppdateringer, det ville vært veldig gøy fordi quest gir mindre ting også vi trenger noen ting fra annonser som det er oppgraderinger på annonser, men i virkeligheten er ingen oppgraderinger for gruvearbeidere som roboter

    Spillet blir eksponentielt vanskelig og sakte etter hvert som du går videre. Droids ressursinnsamlingsperiode er 9 timer mens gruvestasjonsbygningen er 48 timer, hvis man ser bort fra den eksponentielle kostnadsøkningen. Fullverdige politikk og markedsføringsgimmicker. Ingen daglige belønninger for offline-spillere, som mange andre, ikke så grådige apper, gir gratis. Ubrukelige svar på mine anmeldelser med dårlige unnskyldninger. Fryktelige utviklere. UNNGÅ DETTE SPILLET. Uansett hvor spent du er i utgangspunktet, vil du bli bekymret til slutt.

    Spillet er virkelig kjedelig. På et tidspunkt er det ingen grunn til å fortsette å spille! Også utviklerne kan begrense dine spillemuligheter uten noen grunn eller advarsel.

    Deep Town: Idle Mining Tycoon Стратегії bpt


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :