• (Android) The Frostrune kodira neomejeno število kristalov

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Frostrune ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Frostrune IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodira neomejeno število kristalov ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Frostrune 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Res dobra igra, zelo zanimiva in zabavna. Lepo bi bilo, če bi bil ob pojavu krajev na voljo zemljevid, da bi olajšali navigacijo do lokacij. Vendar pa ne morem preiti stopnje žarečega konja, saj ne morem izbrati konja v vidnem videnju in tako ne morem dobiti amuleta in nadaljevati do naslednje točke. Če bi se to dalo preveriti prosim? Na splošno pa je igra neverjetna

    Igra je tako zmedena!!

    Prosim, popravite to! Resnično želim igrati to igro! Verjetno bi tej igri dal 5 zvezdic, če bi jo lahko igral več kot 2 minuti, ne da bi se zrušila. To ni pretiravanje. Vsakič, ko poskušam igrati, se dobesedno zruši v 2 minutah ali manj. Grafika je osupljiva. Všeč mi je premisa. Ampak sploh ne morem priti dovolj daleč, da bi presojal kontrole, igranje ali kaj podobnega, ker se tako zelo zruši. Preizkusil sem vse... Ponovno zaženem telefon (Moto Z Droid), preverim, ali so vse druge aplikacije zaprte, uporabim aplikacijo za izboljšanje telefona, odstranim in ponovno namestim. Nič ne pomaga. Nikoli nisem imel težav s tem, da bi se katera koli druga igra/aplikacija zrušila.

    Empatija: Pot šepetanja - spomini na konec sveta. Empatija: Pregled ...

    omg, kakšna monumentalna dolgočasnost. Igranje je s klikom na del slike v slogu mirnega akvarela, ki vas popelje na naslednjo akcijo s Pan flavto, ki veselo igra v ozadju! takojšnja odstranitev!

    Razvijalci so v tej igri odlično opravili delo. Všeč mi je bil vsak del zgodbe. Lokacije so videti tako dobre in zvočni učinki so res strašljivi. Uganke je težko rešiti. Zgodba je kratka, a epska. Še enkrat kapo dol razvijalcem, ki si želijo več takšnih iger.

    Igra mi je bila popolnoma všeč, ne zmešnjava, le majhna igra za možgane, z namigi, ki jih je enostavno rešiti, tudi grafika je dobra. Dobesedno sem ga končal v nekaj urah, pravzaprav dobra izkušnja. Všeč mi je bilo iskanje več. Nekakšen pobeg z odlično zgodbo bi lahko imel več ljubezni, če bi obstajal podroben opis istega, kar se je zgodilo po tem, ko smo demona poslali nazaj v pekel. Želja bi lahko imela malo več, kot je živeti nazaj v življenje ali ne.

    zabavno in lepo. vendar imam moto e in igra me naključno vrže ven. to je neka bolečina.

    Frost rune - sovražnik dobi 50 škode za zdravje in enako količino vzdržljivosti. Vsi na območju učinka bodo upočasnjeni za 50 %.

    Brez hitrega potovanja, ko so uganke in namigi daleč narazen, in brez dialoga, ki ga je mogoče preskočiti, je ta kratka dobra igra utrujajoča.

    Zakaj zahteva dostop do mojih fotografij/video datotek in moje lokacije???

    To igro sem že igral in moram reči, da sem bil popolnoma zadovoljen in zadovoljen z njo... Zdelo se je, kot da igram računalniško igrico... Bravo


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :